مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: مردم استان در نیمه نخست امسال ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

 مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: کمیته امداد به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به پرداخت صدقه علاوه بر شیوه‌های سنتی، استفاده از روش‌های نوین و الکترونیک را نیز فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پرداخت صدقه به روش الکترونیکی ۵۸ درصد افزایش یافته است افزود: مردم خیر و نیکوکار استان مبلغ ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال را به صورت الکترونیکی و ۳۱ میلیارد ریال از طریق صندوق‌های کوچک پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: صدقات جمع آوری شده برای رفع نیاز‌های خانوار‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.

وی گفت: ۸۸ هزار ۴۰۹ صندوق صدقات کوچک، یکهزار و ۴۵۵ صندوق اماکن بزرگ، یکهزار و ۲۴ صندوق معابر بزرگ و ۹۵ هزار و ۶ مشترک کد QR وجود دارد.

شهروندان همچنین می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ به منظور پرداخت صدقات اقدام و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

برچسب ها: صدقه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.